sobota 25. července 2015

Jídelníček - druhý den hubnutí s aplikací TwoGrand



Každé ráno začínám velkou sklenicí vody a svou obvyklou dávkou vitamínů. Někdy se o tom rozepíšu víc, ale užívám multivitamín, multiminerál, supradyn, který obsahuje koenzym Q10 a vitamíny skupiny B, kelp-tabletky s jódem, rybí olej a protože se už snažím hýbat tak L-carnitin a železo. Pak následovala snídaně - dvě míchaná vajíčka, místo na másle na pár kapkách olivového oleje, jeden tenký plátek chleba, rozkrojený na půlky (zase jsem snědla jen jednu) a samozřejmě spousta zeleniny - rajčata, bilé papriky a na plátky nakrájenou jednu čerstvou okurku-nakládačku. K snídani jsem si nakrájela i talíř ovoce. Ovoce se snažím jíst pouze dopoledne a večer si dovolím pouze vodní meloun. Tentokrát jsem se mohla "rozjet" takže jsem si nakrájela mango (koupené za 20 korun ve vietnamském ovozelu, pár malin, půlku banánu a vodní meloun. 

Pak jsem vyrážela ven se spolužačkami ze střední školy. Bylo v plánu posezení v kavárně a já jsem se trochu bála, jak budu odolávat zákuskům a taky jestli na mě nebudou koukat jako na blázna, když si budu vyfotot cokoliv, co pozřu. Ale nakonec to bylo vše v pořádku. Holky se docela zajímaly. Místo v kavárně jsme se sešly v salaterii Ugo v Karlíně, kde si holky daly zmrzlinu z čerstvého ovoce a já jahodovo-melounové smoothie, které jsem měla jako dopolední svačinu. Pak jsme si ve vedlejší pizzerii dali kávu, ale já jsem zvládla presso bez cukru, jen s mlékem.  Když jsem vyprovodila holky na autobus zastavila jsem se na nákup v galerii Fenix. Zaujala mě tam nabídka jógy zdarma, dokonce s tím, že si každý účastník bude moct nechat podložku na cvičení, ale jak jsem později zjistila na internetu, byla už kapacita zaplněná. Koupila jsem si jen knížku pro radost (nic o hubnutí - literaturu faktu o milostném životě a levobočcích Tudorovců) a zastavila jsem se v Bille. 

Dokoupila jsem pečivo, zeleninu a protože se rozhodla vyzkoušet každý den jednu novou zdravou potravinu a navíc se mi nechtělo vařit s obědem koupila jsem si vegetariánskou čínu se zeleninou v plastikovém střívku (jako jsou paštiky nebo pomazánky) a dvě hotové falafelové placičky.  Obojí stálo kolem čtyřiceti korun. Připravila jsem si tu čínu k obědu, ale byla hodně nedochuchucená, takže jsem tam musela přidat kari a sójovou omáčku. Jako přílohu jsem si připravila kuskus. Docela jsem bádala nad množstvím a nakonec jsem použila jako odměrku na suchý kus nejmenší mističku, co doma mám, o průměru zhruba 7 cm. Nakonec z toho byla opravdu dostačující porce kuskusu pro jednu osobu a já jsem si uvědomila, že jsem dříve dělal opravdu přehnané množství kuskusu, rýže a dalších příloh. Vzala jsem si také malou misku tomatovo-čočkové polévky. 

Po obědě jsem vyrazila na procházku - kolem Libeňského zámečku, podél Vltavy, pak do Karlína. Zapomněla jsem si vzít něco k odpolední svačině, takže jsem si koupila deset deka krutí šunky, jedno rajče a přidala k tomu jeden plátek žitného knackerbrotu. Po návratu z procházky jsem měla ještě hlad a ještě spoustu času do večeře, takže jsem si nakrájela dezertní talíř zeleniny s marinovaným tofu (zase s česnekem a provensálským kořením).  

K večeři jsem dojedla tomato-čočkovou polévku, které už byla jen malá miska, ohřála jsem si jednu falafelovou placičku zase se zeleninou s tofu a jako dezert pár kousků vodního melounu. Falafelová placička byla opravdu moc dobrá, i když poněkud sušší, ale pokud se někdy ocitnu bez oběda nebo se mi nebude chtít vařit, je to docela dobré řešení. 

Žádné komentáře:

Okomentovat