úterý 21. července 2015

Aplikace TwoGrand - jak si snadno a s radostí hlídat jídelníček

Posledních pár dnů dostalo moje hubnutí směr, který mi dělá velkou radost. Je to díky aplikaci TwoGrand, o které jsem se dozvěděla od Radky z blogu Kusanec (odkaz najdete tady). Radka svého času praktikovala tzn. instagramovou dietu, kdy si fotila, co vše za den snědla. Nechtěla si ale zahlcovat svůj profil a tak našla tuhle aplikaci.

Princip je jednoduchý - do intuitivní aplikace si zaznamenáváte, co celý den jíte, prostě tím, že stisknete spoušt fotoaparátu na vašem chytrém telefonu. Radka se rozhodla se snažit o co nejpestřejší a nejbarevnější jídla, což jsem okamžitě přijala za své i já.  Díky aplikaci si můžete přidat například ty, kteří drží stejnou dietu, mají podobné návyky a nebo se snaží dostat na podobnou cílovou váhu. Kromě uživatelů si můžete vyfiltrovat i druhy jídel, což je opravdu zajímavé a může vás inspirovat.

Protože byste si měli zaznamenávat všechno, co za ten den dáte do pusy, má to na mě docela disciplinační vliv. Jsem od přírody trochu šprt a mám touhu být ve všem nejlepší, takže si fakt rozmyslím, jestli tam budu jako největší zoufalec postovat sežranou Milku a smutné smajlíky. Naopak snažím se o co nejpestřejší jídelníček, krásně nazdobené talíře plné zeleniny. Denní záznam můžete pověsit na facebook a nebo snímek obrazovky někomu poslat. Navíc každé vaše zveřejněné jídlo sleduje některá z vašich spoluhubnoucích. Já si takhle třeba lajkuju talíře kromě Radky i s několika Američankami a jednou Brazilkou žijící v Německu.

Tahle aplikace mě motivuje nejen díky kontrole ostatních spoluhubnoucích, ale nějakým způsobem pohled na pestrý a zdravý jídelníček popohání i mě samotnou. Když vidím, jak jsem byla šikovná, jak zajímavě a přitom zdravě jsem jedla, tak si to nechci pokazit.

Bavilo mě si počítat i kalorické tabulky, ale tohle je mnohem jednodušší. Máte skutečně přehled o tom, co jste snědli a kalorie jdou počítat průběžně i zpětně. A proto jsem se rozhodla, že každý den budu zveřejňovat přehled i daty. Bude to takový redukční hubnoucí jídelníček den po dni.

Šli byste do něčeho takového? Pokud vás aplikace TwoGrand taky nadchla, určitě si jí zadarmo(!) stáhněte a klidně si mě přidejte, jsem tam pod nickem Shuinka.

Žádné komentáře:

Okomentovat