úterý 18. srpna 2015

Moje krabičková dieta - jak mi krabičky zachraňují kůži.

Zvládám si udělat zdravou snídani. Když přijdu z práce i zdravou večeři. Ale v pracovních dnech se mezi tím tyčí děsivé prázdno, které jsem svého času vyplňovala různými nezdravými dobrotami. Když jsem před pár dny viděla v akci svačinové krabičky, hned jsem si dvě koupila a začala jsem si do nich chystat svačinu a oběd. Do menší zhruba čtvrtlitrové si chystám sacharidovou část oběda - celozrnný kuskus se sušenými rajčaty, celozrnné těstoviny nebo brambory. Do velké si nakrajím zeleninu a ovoce, přidám třeba celozrnnou housku k dopolední svačině. Bohužel nemám krabičku s oddělenými nádobkami, tak jsou mým velkým pomocníkem igelitové sáčky, ideálně ty na zip. Bílkovinovou část oběda si vetšinou pořídím někde cestou - třeba kuřecí šunku, grilované stehno, tofu. Ale výsledek stojí za to - mám pocit, že v práci celou pracovní dobu něco jím.

Jedinou obtíží je, že člověk si všechno do krabičky musí přichystat a navážit. V klidných dnech se to zvládá, ale v ty hektické si budu asi muset všechno připravit večer předtím.

Žádné komentáře:

Okomentovat